3/28/2010

ALGERİAN SWEETS #1







Yukarıda resimlerini görmüş olduğunuz tatlılar , çok sevdiğimiz doslarımız Saliha teyze ve Abdülkadir amca tarafından Cezayir'den getirildi.

Benim bu tarz şeylere ilgimin olduğunu bildikleri için ,ülkelerinde , ileri seviyede hazırlanan bu sanat eseri tatlıları , özenle hazırlatıp getirdikleri için onlara buradan çok teşekkür ediyorum...Açıkcası henüz kıyıp tatlarına bakamadım... Bu gidişle de bakabileceğimi pek sanmıyorum.


Cezayir'de tatlı süsleme sanatı çok ileri seviyede ve ciddi kursları var. Açıkcası amacım bu tatlıları süslemeyi Cezayir usulü öğrenebilmek için İstanbul'da bir kurs düzenmek ...

Tabiki ilk olarak kendim öğrenmek istediğim için...


İlgilenen arkadaşlar lütfen bana e-mail ile ulaşın..Talebin yoğunluğuna göre kursu istanbulda yapabilmek için uğraşacağım.

Sevgiyle kalın...


gttaka@gmail.com