8/22/2011

ROASTED CHİCKEN WİNGS








Herkese merhaba....

Amerika' da yaşayan arkadaşlarıma Walmart'ın sadece 10 $ a satmakta olduğu granit gorunumlu roaster tenceresinden bahsetmek istiyorum...Şu ana kadar bu tencerimi keşfedemediğim için çok pişmanım..Ama geç olması hiç olmamasından daha iyidir... Cumartesi günü mangalda yapmak üzere almış olduğum tavuk kanatları marine ettim. ( Bu arada Sam's club ' da % 100 hormonsuz tavuk bulmanız mumkun)

Pazar günü mangal yapmaktan vazgeçtik.Vee.İyiki vazgeçmişiz.. Walmarttan almış olduğum tencereyi içi boş bir şekilde fırında ısıttım. Daha sonra tencereyi fırından çıkartıp tavukları üzerine dizdim...Sosunu uzerine gezdirdim ve tencerenin kapağını kapatıp kısık ısıda fırında pişirdim....

Sonuç mükemmel...

Not: Elbetteki elinizde bu tencereden yoksa tarifi borcamın üzerine aleminyum folya ile kapatarak uygulayabilirsiniz.

Sevgiler....

SOSU İÇİN MALZEMELER: ( yaklaşık olarak 1,5 kg tavuk kanat için)

1 su bardağı süt

1 çay bardağı sıvıyağ

1 su bardağı maden suyu

kekik

kırmızıbiber

tuz

sarımsak tozu

karabiber