4/23/2013

DiSNEY WORLD'S STRAWBERRY SOUP



                                   


Herkese merhaba

Bugun yayinlayacagim tarif inanilmaz pratik ve bir o kadar da lezzetli..

Cilek mevsiminin acildigi bu gunlerde sizlere 5 dakika icinde hazirlayip soguk olarak servis yapabileceginiz bir tarif  vermek istedim .

                                   


Smoothie ve Milk Shake  arasi bir lezzete sahip olan bu tarifimiz Disney World da Cinderalla 'nin en sevdigi tatli olarak satilmakta.

Ben , zaten cok pratik olan bu tarifi orjinal hali ile defalarca yaptim . bu sefer ayni lezzeti Turkiyede kolaylikla bulabilecegimiz malzemeler ile yakalamaya calistim .. Ve sonuc mukemmel..

Internette aradiginiz zaman tarifin icinde  sour cream ve half and half gorebilirsiniz.. Yada cok sagliksiz olan Corn Syrup.

Bu arada Amerikada satilan Half and Half  aslinda Turkiyede cok kolaylikla yapabileceginiz bir malzeme .

Half & Half  =  1 bardak sut kremasi   + 1 bardak  sut 

 Iste bu kadar basit   :)

Servis yapildiktan sonra kalan cilek corbanizi buzluga atabilirsiniz.. Inanilmaz lezzetli bir dondurmaya donustugunu goreceksiniz.


Afiyet olsun...








MALZEMELER 

750 gr. cilek

1,5  su bardagi sut kremasi

1 cay bardagi bal 

1 cay bardagi yogurt 

2-3 damla limon suyu



YAPILISI:

Butun malzemeleri blender dan gecirip soguk olarak servis yapiniz.

Dilerseniz servis yaparken uzerine , taze nane ve cilek parcalari serpebilirsiniz.



 Ewet  :)  hepsi bu kadar  :))) Soylemistim  size....   bu cok kolay bir tarif...






Sevgiler 

Berry Cafe